عضویت در پیسی میکرز چگونه است ؟
به جهت عضویت: داشتن آدرس ایمیل، آدرس دقیق و شماره تماس الزامی است، اطلاعات دریافت شده از شما تنها برای ارائه خدمات با کیفیت تر مورد استفاده پیسی میکرز قرار خواهد گرفت .
چگونه میتوان محصول را خریداری کرد ؟
شما میتوانید با مشاهده هر یک از محصولات سایت، بصورت کاملاً آنلاین و به راحتی سفارش خود را ثبت کرده و تحویل بگیرید .
آیا محصولات امکان بازگشت وجه دارند ؟
در صورتی که پس از گذشت 7 روز از زمان خرید، محصول باز نشده و پلمپ باشد با مرجوع کردن کالا و پس از بررسی توسط کارشناسان فنی پیسی میکرز این امکان فراهم میباشد .
شرایط و قوانین سایت را کجا میتوان مشاهده کرد ؟
میتوانید با کلیک بر روی این لینک صفحه قوانین و مقررات پیسی میکرز را مشاهده بفرمائید .
آیا با همه کارت های عضو شبکه شتاب میتوان پرداخت را انجام داد ؟
شما میتوانید با هریک از کارت های عضو شتاب ایران پرداخت خود را بصورت کاملاً آنلاین انجام دهید، در نظر داشته باشید در روش کارت به کارت یا شبا پس از تاییدیه دریافت مبلغ پرداخت شده سفارش پردازش و ارسال خواهد شد .
گارانتی محصولات چگونه محاسبه میشوند ؟
گارانتی محصولات از لحظه ورود به کشور محاسبه میشوند، تمام سعی ما به جهت ارائه کالا با گارانتی روز میباشد.
میخواهم محصول را ثبت کنم اما نمیتوانم . مشکل کجاست ؟
گاهی با توجه به شرایط موجودی و نوسانات قیمت ارز ممکن است مشکلی در ثبت سفارش بوجود بیاید، به همین منظور میتوانید با شماره پشتیبانی 09229536316 تماس حاصل فرمائید .
آیا امکان لغو سفارش وجود دارد و میتوان محصول را تغییر داد ؟
تا قبل از مرحله ارسال سفارش این امکان فراهم میباشد
هنوز سفارشم به دستم نرسیده چه باید بکنم ؟
میتوانید با در دست داشتن شماره پیگیری سفارش خود ( در صورتی که ارسال توسط یکی از روش های : پست، تیپاکس یا چاپار میباشد به وبسایت این شرکت ها مراجعه بفرمائید ) به پشتیبانی سایت پیام ارسال بفرمائید .